.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان گلستان

شمال نیوز: نتایج آزمون استخدامی مورخ 26 اسفند ماه 1390 موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اعلام شد.

 به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، در این اطلاعیه تذکراتی به شرح ذیل آمده است: پذیرفته‎شدگان ملزم به سپردن تعهد محضری مبنی بر "خدمت به مدت 10 سال در محل جغرافیایی مورد انتقال" بوده و پس از پذیرفته شدن در آزمون استخدامی حق تغییر محل جغرافیایی خود را تا مدت تعیین شده نخواهند داشت و در صورت تغییر محل خدمت در طول مدت مذکور حکم پیمانی آنان لغو خواهد شد.

این اطلاعیه آمده است: در صورتی که نفرات اصلی تمایلی به استخدام در محل انتخابی خود نداشته باشند، ضروری است انصراف خود را کتباً به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری اعلام کنند در غیر این صورت، فرد پذیرفته شده، هیچگونه ادعایی مبنی بر استخدام از این محل نمی‎تواند داشته باشد.

در ادامه تاکید شد: افرادی که اسامی آنها در جدول ذیل آمده است، ضروری است حداکثر تا تاریخ 16 دی ماه 1391 به اداره کل مربوطه مراجعه کرده و مدارک ذیل را به امور اداری آن دستگاه‎ها تحویل کنند. عدم مراجعه در موعد مقرر، به منزله انصراف تلقی خواهد شد و فرد پذیرفته‎شده هیچگونه حقی مبنی بر استخدام از این محل نخواهد داشت.

مدارک مورد نیاز شامل تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر تمام صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، تصویر برگ پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان) و دو قطعه عکس 4*3 جدید، تمام رخ، پشت‎نویسی شده... است.

براي مشاهده نتايج آزمون استخدامي اينجا را کليک نماييد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غضنفر 21 اسفند 1391
سلام به همه ی خوانندگان محترم سایت . بابا استاندار گلستان هنوز در عهد بوق زندگی می کنه ؟!!! یه خورده از استاندار مازندران و مدیران کلش یاد بگیره . آزمون ؟ چه معنی می ده ؟ هنوز شما نیرو را از طریق برگزاری آزمون استخدام می کنید . از مدیران استان مازندران یاد بگیرید . الا ماشاءالله بیایید کدهای استخدامی که اومد و به نام افراد به مناطق آموزش و پرورش ارسال شد ببینید و اونا رو با نام مدیران استان و نواحی تطبیق بدید . داداش . آبجی ، پسر ، دختر ، برادرزاده ، خواهرزاده ، بچه های عمه و عمو و خاله و دائی و فک و فامیل . ای شیطونا نکنه شما هم ؟ آزمون رو برای رد گم کنی گذاشتید ؟ !!!! اگه اینجوره برای آقای امیری مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران هم یه کلاس بگذارید .
یه دشکسته 3 ارديبهشت 1392
از تمامی کسانی که مسول ودست اندر کار جذب نیرو هستند تقاضا داریم کمی به آخرت بیندیشند بخدا قسم دین خو را برای دنیای دیگران نفروشید من وامثال من به هیچ عنوان از حق خودمان در روز حساب نخواهیم گذشت ودر آن دنیا یقه آنها را خواهیم گرفت انشا.. در این دنیا عاقبت به خیر نشن کسانی که بخوان حق کسی را پامال کنه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.